spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
13.8 C
София
четвъртък, 22 май 2025 г.

Заявяваме онлайн равни месечни вноски за парно и други услуги в София

„Топлофикация София“ активира допълнителен пакет електронни услуги от днес, достъпни за всеки един абонат с регистрация в профила „Моят портал“ на www.toplo.bg, съобщиха от дружеството.

В пакета са включени 17 от най-честите поводи за посещение на клиентските центрове: промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.

Индивидуалната платформа „Моят портал“ е свободна за достъп от всички клиенти на дружеството, след регистрация с актуален имейл адрес. До момента тя предоставяше на абонатите възможност да получават съобщения за планови ремонти и аварии, известия за просрочена фактура, справка за издадените фактури през последните 36 месеца и др.

Новият пакет електронни услуги е разработен със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност клиентът да заяви и проследи статуса на исканата услуга, да заплати онлайн дължимите такси, както и да получи междувременна обратна връзка по своето заявление, допълват още от „Топлофикация София“.

Последни новини

- Реклама -

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
Филтър
Преглед на поверителността

Този уебсайт използва бисквитки, за да можем да ви предоставим възможно най-доброто потребителско изживяване. Информацията за бисквитките се съхранява във вашия браузър и изпълнява функции като разпознаването ви, когато се върнете на нашия уебсайт и помага на нашия екип да разбере кои секции от уебсайта намирате за най-интересни и полезни.