Малко преди началото на сезона във Формула 1 Макларън обяви нов “многогодишен” спонсорски договор с гиганта Google, като в сделката влиза и тимът на Макларън в Extreme E. Логото на компанията ще се появи на автомобилите в двата световни шампионата, като браузърът Google Chrome ще се рекламира на капаците на джантите на автомобилите.
Тимът ще използва продукти на Google в ежедневната си дейност, а реклами на Google ще има и на каските и на гащеризоните на пилотите във Формула 1 Ландо Норис и Дениъл Рикардо, както и на каските и екипите на колегите им в Extreme E Ема Гилмор и Танър Фауст.
“Google е световен лидер в технологиите, иновативна компания, която свързва хора по цял свят. С интегрирането на платформи като Android и Chrome в нашите операции, тимът ни ще получи по-добра подкрепа, за да се фокусира върху представянето на пистата”, заяви главният изпълнителен директор на Макларън Зак Браун.
“Макларън представлява най-доброто, което можем да открием на пистата, що се отнася до представяне, сработване и устойчивост – все неща, които ние в Google ценим”, допълни Никълъс Дрейк, вицепрезидент по маркетинга в Google.
Все още няма информация на каква стойност е новият спонсорски договор на Макларън, но тимът вече привлече няколко нови партньори и се смята, че финансовата криза от близкото минало е преодоляна.
Източник: sportal
Снимки: Gettyimages