TikTok обяви, че ще маркира генерираното от изкуствени интелект съдържание, след като то бъде качено в платформата.
Адам Пресър, един от директорите на социалната платформа, заяви, че от компанията искат потребителите да знаят кое съдържание е факт и кое – измислица.
TikTok е първата платформа за споделяне на видеоклипове, която прилага технологията Content Credentials. Това е отворен технически стандарт, предоставящ на издателите, създателите и потребителите възможността да проследяват произхода на различни видове съдържание. Content Credentials става все по-широко използван като стандарт за сертифициране на цифрово съдържание.
По-рано тази година OpenAI обяви, че ще добавят тази технология към всички изображения, създадени и редактирани от DALL.E 3, най-новият им модел на изображения. Adobe Firefly, Photoshop, Express и Microsoft Copilot вече използват технологията.
TikTok заяви, че пуска новия продукт още днес и той ще може да бъде използван в световен мащаб от всички потребители.
През следващите месеци платформата ще започне да прикрепя Content Credentials и към съдържание, което може да бъде изтеглено. Целта е метаданните да могат да се четат и в други платформи.