9.8 C
София
сряда, 28 февруари 2024 г.

- Реклама -

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Триумф за „Вождовете“ и Тейлър Суифт в Супербоул 58

Най-големият мач в Западното полукълбо и втори най-гледан в света след финала на УЕФА Шампионска лига завърши с триумф на „Канзас Сити Чийфс“.

По най-драматичен начин „Вождовете“ спечелиха 58-ото издание на Супербоул с 25:22 след продължение срещу „Сан Франциско 49-ърс“ в Лас Вегас. Изоставайки с 3:10 на почивката, те изравниха 19:19 три секунди преди изтичане на редовното време и стигнаха до допълнителни 15 минути, в които заличиха пасив от три точки с тъчдаун отново в самия край.

Трофеят в националната лига по американски футбол (НФЛ) е втори пореден за тима от Канзас и общо трети в последните 5 години. С хеттрик от титли и призове за най-полезен играч във финалния двубой 28-годишният куотърбек (плеймейкър) Патрик Махоумс устремно доближава рекордьорите. Повече шампионски пръстени имат само Том Брейди (7), Джо Монтана и Тери Брадшоу (по 4). Брейди е лидер и по призове за MVP на Супербоул – 5, следван от Монтана и Махоумс с по три.

Другата голяма звезда на „Вождовете“ – Травис Келси, имаше важен принос за догонването в резултата и още на терена беше награден с целувки от любимата си – Тейлър Суифт.

При награждаването Келси изля емоциите си с рефрени от две известни песни: Viva Las Vegas и (You Gotta) Fight For Your Right (To Party). Връзката между футболиста и световноизвестната певица е вероятно най-сниманото събитие в последните месеци, Суифт редовно подкрепя Келси от трибуните и е неспирно в обектива на камерите. В Лас Вегас Тейлър подкрепяше Травис и „Вождовете“ в компанията на близката си приятелка – актрисата Блейк Лайвли, и рап певицата Айс Спайс.

Още преди Супербоул тръгнаха спекулации и залози дали ще станем свидетели на предложение за брак. В същото време пийпълметрията отчита, че връзката на Суифт и появата й на почти всеки мач е предизвикала 54% ръст в гледаемостта на НФЛ сред тийнейджърките в САЩ.

На тази база се очаква Супербоул 58 да отчете рекордна телевизионна аудитория, след като миналогодишният финал в Глендейл, Аризона отчете 113 милиона зрители, достигайки 120 милиона по време на традиционното „Халфтайм шоу“. Тогава в почивката на мача пя Риана, а сега хедлайнер беше Ъшър, като за десет в дует се включи и Алиша Кийс.

Стандартните билети за мача очаквано струваха 5-цифрени суми, а цената на 30-секунден рекламен клип в телевизионното директно излъчване достигна 7 млн. долара.

Последни новини

- Реклама -