Якето на Джексън бе продадено заедно с друго яке, носено от Джордж Майкъл в музикален видеоклип, и косата на Ейми Уайнхаус, носена от пчелна пита.
Кожено яке, носено от покойната поп звезда Майкъл Джексън в реклама на Pepsi, е продадено за 250 000 паунда.
Якето, носено от Джексън в рекламата от 1984 г., достигна шестцифрената сума на търг в Лондон в петък.
Очакваше се да се продаде за между 200 000 и 400 000 паунда.
Той беше продаден заедно с мемоарите на няколко други покойни музикални звезди, сред които Джордж Майкъл и Ейми Уайнхаус.
Яке, носено от звездата на Wham! Майкъл в музикалния видеоклип I Knew You Were Waiting (For Me) заедно с американската певица Арета Франклин, беше продадено за 93 750 паунда.
Якето La Rocka, както е известно, далеч надхвърли очакванията, тъй като първоначално бе обявено за продажба за между 30 000 и 60 000 паунда.
Сред другите внимателно наблюдавани предмети беше и косата тип „пчелна пита“, носена от Уайнхаус в музикалния клип You Know I’m No Good от последния ѝ албум Back to Black през 2007 г.
Той беше продаден за 18 750 паунда. Предполагаемата цената бе обявена между 15 000 и 30 000 паунда.
Повече от 200 музикални сувенира бяха предложени за продажба на четиридневния търг на развлекателната компания Propstore.
Сред тях бяха и предмети на групи и певци като AC/DC, Дейвид Бауи, Queen, Oasis, Елвис Пресли, Джони Марр и The Beatles.